Cubaan Transformasi Diri Aku :DD

Bismillahirahmanirahim.. :) Ok, let me story moryy  Due harii ni , aku excitedd gila, boleh balik awal,, bos aku sangatt memahami....

Bismillahirahmanirahim.. :)

Ok, let me story moryy 
Due harii ni , aku excitedd gila,
boleh balik awal,, bos aku sangatt memahami..
Dia yang suke suke bagii aku,
"Ok cheku u da bleh balik la",
 kelmarin kol 5.30 doh balik,
Arini pulak lots of letter to do ..
Gilakk , manyaakkk sangaatt ..
Da lah tebal tebal surat2 tuu..
letak dalam envelope yang kecik pulak ,
adoooii ,.
My bos pom satu, ble ditanye tade envelope laen ke?
dye ckp letak je dalam tuu.. selagii boleh lipat, dilipat jgk la surat tuu..
sampai mampat2 da envolope tuu .. Dlm jangkaan aku ,
surat tu nnti xsempat sampai agii ke penerima da koyok rabok la envelope tuu agoknyee..
aissshh ,,


Tu yang kelmarin punyee citer..
Hari ini plk, bos kene ke court ..
So , aku berkedudukan la dalam ofis,
keseorangan ketiadaan orang.. hee
Sambil2 online , aku terdetik dihati,
nak tenang2kan pkiran laa..
aku lak, ngn tgn ak dilembut2kan , menekan serta mencarii
bacaan2 doa selepas sembahyang..
yang sebenarnyee , aku nak perbaiki balik diri aku..
Nak baiki balik dari perkara asas2 sembahyang n sumenyee..
aku da banyak blaja, aku jenis yang mudah ingat ssuatu ,
tp aku jugak boleh jadi cpt lupe, bile aku x amalkan sesuatu tuu..
byk da doa2 harian aku da lupe,,
doa pakai bju , doa tgk cermin, doa kuar tnds, doa ape2 la lagii ,.
ak da byk lupe.. nasib baek , ingtn aku masih baek utk ingt doa sblum tido,
doa msuk jamban, doa makan, lepas makan,
doa naek kenderaan , doa ibu bape n so on..

Aku nak belaja sutir persutir balik,
dari asas amik wuduk, asas bacaan solat..
tahukah kawan2 ku sume, dlm solat
kalau kite xpaham maksud bacaan kite tuu,
solat kite seolah olah tdk sempurna..
erm.. tuu yg aku sedang risaukan,.
moge2 Allah memberi kemudahan tuk aku
mengejar segala kebaikan.. insyaALLAH..



sekian , pen off # wssalam. *_*

You Might Also Like

1 comments

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.