Thursday, 14 July 2011

Liku² Di IPTA :

Bismilahirahmanirahim..
Olohhh lame doh dop tekan² butang² kat keyboard eh,
lain berase.. gagap² jer.. heee.

Guane tahu nak mule eh..
Ok, gini la..
Alhamdulilah syukur segala nikmat yang telah Allah bg ke ambe
sampai ke arinim..
Baik ke buruk,
Ambe yakin mnde tu mesti ade hikmahNya yg trsendiri..

Kini.. berada nye ambe di IPTA,
macam xcaye ye jgk..
Alhamdulilah, Politeknik Premier Johor Bharu
nama diberi dan maybe rezeki ambe bermula disini agaknye..
Dlm kursus, Diploma Pengurusan Hotel dan Katering :))

Sejak berdaftar as a mahasiswi kat Politeknik Premier ni,
berase mcm2 berase lahh..
letih tak payah cakap lah..
badan pn ase koho ringan kot.. hee :p

dop sabor rasenye nak perabis 1 semester...
Dah nak tengok gop berape berat ambe akan datang nanti. hoho . :D
Roomate ambe org sini je, Pontian..





3,4 hari yg pertama xusoh dikate lahh..
Ambe nangis sokmo.. mcm² perasaaan bermain lam pale ambe,
lam jiwe sensitiviti ambe nim..
Asal lepas sembahyang magrib je ambe nangis teringat ke mak,ayah..
sihat dop dyeorg dinun, kuat x.. Hal umoh tga sape yg tlg kemah²,
mcm² la ambe pkir.. 
seriously, tmpt kite ngn sini jauh berbeza..
Sinin mcm² kes jenayah.. :( sabor jelah..
Iman perlu kuat..
Jiwe perlu taboh..
Perangai mestii jadii baik punyerr,,
InsyaAllah ambe kan cube yg terrbaekk..






Alhamduilah jgk, Allah temukan ambe ngan akak² ahli Rakan Muda Masjid..
Baek² sumenye.. ambe siap dinvite tido kat umh akak tu..
Kak Wani namenye yg ambe berbaik tuu..
kwn² dye baek² dan islamic sumenye..
Ambe ase mcm ade satu hijrah jgk bile duk sini..
Ambe cube tutup aurat ambe,, dan asenye skang maybe lebih trtutup skit dr dlu..
InsyaAllah dpmudahkan,, mmg ade yg perlekehkan

Biaselah zmn skank nim..
Yg BENAR, nampak SALOH ,
seakan² mende tu berdose je..
Yg x BENAR, seakan² nampok BETUL..



Ok lah, ambe malas nak naip panjang² sgt macam dulu.. huhu .
Nim pun alhamdullh xdop kuliah..
Lecture xdop.. Ustak pom kene gi outstation..
Maknenye disitu kuliah arinim jadi ke xdop lahh..
Tapi gop laen hari kene ganti larrr. heeeeee. :D
Uat pengethuan anda, ambe awal  x awal bulih
assignment dosh.. tajuk ye KONSEP AKIDAH:)
InsyaAllah akan cube disiapkan secepat mungkin.. :)








Kesayangan shume,
doa anda sume amatlah diharapkan..
doa ambe utk kalian sentiasa dlm doa kudusku..
InsyaAllah..
Barakallahufik :")
alwayss misss & lovingg u ..

Jazakallah
Salam alaik,

No comments:

Post a Comment

Komen yang membina sangatlah dihargai :)

Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan jejak, akan saya jejaki blog anda ^^

SNAP WIDGET

Booking.com