1st Anniversary♥

Assalamualaikum . Mata takleh lelap. Macam biasa. Insomnia menimpaku.  Seperti tajuk tertera, Its 1st anniversary already. ...

Assalamualaikum.

Mata takleh lelap. Macam biasa.
Insomnia menimpaku. 

Seperti tajuk tertera,
Its 1st anniversary already.
Alhamdulilah untuk 1tahun pertama ni,
Banyak yg aku pelajari tntg hidup berumahtgga ni..





Suka duka bahagia derita,
Pahit manis.
Macam macam rasa.
Alhamdulilah Ya Allah..

Yang penting,aku bersyukur sangat..
Allah kurniakan suami yang 
Sgt penyabar. Menerima aku seadanya.
Dia percaya aku. Dia tahu aku mcm mane.

SubhanaAllah. Kalau nak cerita. 
Takkan habis cerita.
Biarlah pahit dirasa 
 kita simpan saja dihati.

Soo. Sekarang nak bercite kisah sempena 1year kami.
Nampak gaya, thn depan
Sama2 sambut anniversary la~ hehee
Bertembung dgn wedding sepupu aku, 
Syukri and Mala.
Di Kg Kandang, Melaka.

Alhamdulilah. Berombongan ke sana. 
Alhamdulilah semua berjalan lancar.

Some pictures pengantin and big family:


Bride and groom :)

Malam Berinai :)

Majlis walimatulurus mereka. Ni ramai lagi tak masukk

Aku pergi ke sana with husband and family in law, 1 van.
Baikkan aku, siap bwk Family in law, haha :P

Ada lah sikit secebis kenangan di melaka. 
Dah lama tak ke melaka,
So hayati balik,
 keindahan bandar bersejarah ni.


Kami berjalan area situ aje.
Hari kedua tu 
Pagi tu cecepat gi Jalan,
Park dekat area Menara Tamingsari, 
So kami decide naik beca.

Satu beca boleh muat 3orang=Rm25 satu beca.

Alah, 
pakcik tu bawak pusing dlm berapa minit je 20mnit mcm tu.

Jalan dekat2 tu je. Huhu 


A famosa ~

Kemain masing masing posing~


Don't mess with Malacca ;)


Ni xmasuk pun. Duk luar je nengok :D

Balik dari Melaka tu, kami singgah di KL
rumah sepupu. sambil jalan jalan sikit area bandar tu,
alahh tak lama pun sehari je kat sana,


Cantik kaj vieww. Awan mahal weh kat belakang
Gambar ni pun ambik by phone den je. Tak sangka lawa pulak. Just touch up sikit je.
Hehe. Okayy itu aje. Jumpa lagi lainkali. Thanks




You Might Also Like

0 comments

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan membaca penulisan blog ini.