Nilai Diri Sendiri - Wordless


Perkongsian yang membuka mata dan minda. Moga kita jaga kualiti diri sendiri untuk Pencipta kita. 


Tengok gaya lipat sejadah dah tahu πŸ˜‚
Tengok gaya jaga telekung digumpal ronyok tergulung macam sushi. Huhu


Moga kita tak begituu 


Sumber dari Facebook Abang Bikai😊


Comments

  1. hahahaha~ telekung dilipat macam sushi.. ada jugak yang kelaku gitu kan.. sedihnya..

    ReplyDelete
  2. Minta dielakkan...tapi menang tak boleh elak ada sushi telekung di surau segelintir RNR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah geli tekak jugak tu nak guna telekung di surau RNR kak PC T_T

      Delete
  3. sushi sedap juga. tp kalau telekung macam sushi, memang parok wei. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. SUSHI memang sedap ^^,


      parok tuu... bau yang tak menahan haha

      Delete
  4. Tahap malas begitu. Semoga kita bukan orang-orang sebegitu. Setinggi mana tahap kemalasan kita, jangan sesekali treat sebegitu. Buruk perangai.

    ReplyDelete
  5. Hehehehe buat sushi tu selalu masa nk tunggu Isya' kekekekekeke. Ampunkannn daku :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kan, selalu time nak tunggu solat isyak je πŸ˜‚

      Kejap je lepas tu lipat comel comel dah

      Delete
  6. Lipat gaya sushi tu tak menahan sungguh rasanya. Haha. Biasanya nak tunggu Isyak, siqah lipat gaya sushi gak nanye. Hehe. Peringatan yang bagus ni tau. Betullah, bukan susah pun nak tengok kan. Hal kecik camni pun dah tunjukkan siapa kita sebenarnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa kannnn.. Samalah Siqah πŸ˜‚
      Lepas ni kalau tengok orang lipat telekung dia gitu je memang cop pemalas laa minah ni.. Oppss 😜

      Delete

Post a Comment

Komen yang membina sangatlah dihargai :)

Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan jejak, akan saya jejaki blog anda ^^

Popular posts from this blog

✿Trip ke Pulau Kapas✿

Pakej Pulau Kapas, Terengganu 2017 πŸ’•

Lirik Lagu Maher Zain yang Buat Kita Kagumi Kuasa Allah