Posts

Showing posts from July, 2011

Liku² Di IPTA :

Image
Bismilahirahmanirahim.. Olohhh lame doh dop tekan² butang² kat keyboard eh, lain berase.. gagap² jer.. heee.
Guane tahu nak mule eh.. Ok, gini la.. Alhamdulilah syukur segala nikmat yang telah Allah bg ke ambe sampai ke arinim.. Baik ke buruk, Ambe yakin mnde tu mesti ade hikmahNya yg trsendiri..
Kini.. berada nye ambe di IPTA, macam xcaye ye jgk.. Alhamdulilah, Politeknik Premier Johor Bharu nama diberi dan maybe rezeki ambe bermula disini agaknye.. Dlm kursus, Diploma Pengurusan Hotel dan Katering :))
Sejak berdaftar as a mahasiswi kat Politeknik Premier ni, berase mcm2 berase lahh.. letih tak payah cakap lah.. badan pn ase koho ringan kot.. hee :p
dop sabor rasenye nak perabis 1 semester... Dah nak tengok gop berape berat ambe akan datang nanti. hoho . :D Roomate ambe org sini je, Pontian..




3,4 hari yg pertama xusoh dikate lahh.. Ambe nangis sokmo.. mcm² perasaaan bermain lam pale ambe, lam jiwe sensitiviti ambe nim.. Asal lepas sembahyang magrib je ambe nangis teri…