Hakak Shell buat kejutan ^^


Assalamu'alaikum. Pejam celik dah 9 Ramadhan ^_^

Semoga sihat selalu anda semua.

Bulan puasa ni Husniey sibuk duk fokus kat keluarga dan suami. Urusan masak memasak, kemas rumah, cantikkan rumah.
Setakat ni memang sahur dan berbuka puasa di rumah lagi.. Teringin jugak nak berbuka diluar, tapi tak tahu nak pergi restoran mana. Biasalah bulan puasa ni selalunya kena buat tempahan awal πŸ˜‚


Haa pagi day 8 lepas tidur, lepas tu bersahur bersama, subuh di rumah mertua, (tak jauh mana dengan rumah husniey). Suami singgahla ke Shell nak isi minyak
Pagi hari biasalah blur lagi
Terkejut husniey tengok signboard belah kanan..



Akak ni suka tau buat orang terperanjat. Nasibla kita tak melatah! πŸ˜‚ πŸ˜‚

Tak lah, sebiji macam orang tau.
Sebelum ni pernah dah tengok akak ni tapi dia pegang botol air dari jauh dah nampak. Ni dia duk kat celah gini. Pagi pagi pulak tu main cak cak. hahaa

Pernah tak korang ngadap situasi terkejut teruk? Rasa nak tercabut jantung? Dapat Birthday suprise ke apa kan..


Meh share kat komen ^_^  ^_^

Comments

  1. samalah pernah terperanjat dulu. ritu akak air mineral tu^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha kan.. akak yang sama ni, femes dia di seluruh shell πŸ˜‚

      Delete
  2. hehe...dh la waktu subuh kan mmg opocott kan..hehe lawak la Husniey ni..nasib akk tak la kot sbb akk ni dh berubah lama ke pengguna tegar Petronas..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang rasa lawak jugak shell letak gini, tapi kalau orang tua datang isi minyak terkejut ni bahaya jgk (jantung) πŸ˜…

      Husniey pengguna Shell kalau kat KT ni je.. hee kalau jenjalan ke lain tak kisah pun mana2 πŸ˜‚

      Delete
  3. Haha. Dahlah waktu subuh pulak tu kan. Lagilah terkejut. Hehe. Siqah tak isi minyak di Shell. So tak pernah jumpa akak Shell ni =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A'ah Siqah subuh hari pulak tu πŸ˜…

      Masa sunyi lagi. Hehe

      Delete
  4. PC dah kena juga...pandai akak Shell ni buat kita terkejut...geram pun ya juga..sebab nacam tiba-tiba terpacak depan kita gitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah.. memang kita tak perasan dari awalnya kan.. Bila dah masuk nak isi minyak tu barulah tertengok πŸ˜‚

      Delete
  5. Ana tak jumpa lagi. Nanti kalau ana jumpa ana sampaikan salam husniey. Ye. Haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha boleh Ana. Sampaikan salamku padanya ye πŸ˜‚

      Delete
  6. aah lah. Nampak macam orang betul pulak. Bila tengok gambar dulu tak baca caption ingatkan orang betul-betul tadi. Haha πŸ˜…

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaaha kan, memang macam orang betul.. Duk pulak kat celah tu.. Mahu tak terkejut di subuh hari pulak tu cik epal πŸ˜‚ πŸ˜‚

      Delete
  7. Hahaha letak kat celah gitu, orang mengantuk pun boleh hilang sebab terkejut.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen yang membina sangatlah dihargai :)

Terima kasih bagi yang meninggalkan komen dan jejak, akan saya jejaki blog anda ^^

Popular posts from this blog

✿Trip ke Pulau Kapas✿

Pakej Pulau Kapas, Terengganu 2017 πŸ’•

Lirik Lagu Maher Zain yang Buat Kita Kagumi Kuasa Allah